Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Struktura własnościowa, majątek

Na czele Biblioteki stoi Dyrektor, który kieruje jej działalnością, reprezentuje ją na zewnątrz i jest za nią odpowiedzialny. Dyrektora powołuje i odwołuje Burmistrz Koluszek. Powołanie Dyrektora może nastąpić w drodze konkursu przeprowadzonego przez Burmistrza w oparciu o zasady określone w regulaminie konkursu.

  1. W Bibliotece zatrudnia się pracowników służby bibliotecznej, administracji oraz obsługi.
  2. Pracowników Biblioteki zatrudnia, awansuje i zwalnia Dyrektor Biblioteki.
  3. Dyrektor oraz pracownicy powinni posiadać kwalifikacje odpowiednie do zajmowanych stanowisk i pełnionych funkcji, określone w odrębnych przepisach.

Wynagrodzenia pracowników są określone w Regulaminie Wynagradzania opracowanego na podstawie przepisów obowiązujących w instytucjach kultury.


W skład Miejskiej Biblioteki Publicznej w Koluszkach – która pełni funkcję biblioteki głównej – wchodzą dwie filie biblioteczne w Gałkowie Dużym i w Starym Redzeniu. Działalność Filii w Starym Redzeniu pozostaje zawieszona od 2008 roku. W związku z tym w 2021 r. pod obrady Rady Miejskiej został skierowany projekt uchwały w sprawie likwidacji tej placówki. Uchwała została podjęta we wrześniu 2021 r.


Dyrektor Biblioteki tworzy, reorganizuje oraz likwiduje filie za zgodą Burmistrza Koluszek.

Szczegółową organizację wewnętrzną Biblioteki określa Regulamin Organizacyjny nadawany przez Dyrektora Biblioteki po zasięgnięciu opinii Burmistrza Miasta.


Przy Bibliotece i jej filii mogą działać koła przyjaciół i miłośników, stowarzyszenia i fundacje w oparciu o odrębnie obowiązujące przepisy.

Podmiot udostępniający informację:
Miejska Biblioteka Publiczna im. Władysława Strzemińskiego w Koluszkach
odpowiada: Jarosław Woźniak
data: 04-04-2022
wytworzył: Jarosław Woźniak
data: 04-04-2022
data: 04-04-2022
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 04-04-2022 - Edycja treści
  • 21-05-2019 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 182