Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Pracownicy Obsługi i Administracji

Do zadań Księgowego należy:

Prowadzenie rachunkowości Biblioteki zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami poprzez:

  1. nadzór nad bieżącym i zgodnym z obowiązującymi zasadami prowadzeniem rachunkowości,
  2. opracowywanie projektów planów finansowych,
  3. organizowanie prawidłowego obiegu i kontroli dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.

Opracowywanie projektów planów finansowych poprzez:

  1. nadzór nad całokształtem prac związanych z opracowywaniem projektów planów finansowych,
  2. przygotowywanie do zatwierdzenia przez Dyrektora planów finansowych,
  3. sporządzanie sprawozdań z realizacji planów finansowych.

Realizacja operacji budżetowych poprzez:

  1. sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym wszelkich dokumentów stanowiących podstawę wydania środków pieniężnych,
  2. przygotowanie tych dokumentów do zatwierdzenia i zapłaty,
  3. właściwe i terminowe obliczanie i odprowadzanie podatków, składek ubezpieczeniowych i innych tytułów publiczno-prawnych,
  4. prowadzenie dokumentacji chorobowych i innych rozliczeń z ZUS-em.

Sporządzanie listy płacy oraz innych świadczeń pieniężnych dla pracowników.

Prowadzenie spraw rentowych, emerytalnych oraz wydawanie zaświadczeń w związku z zatrudnieniem.

Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Dyrektora Biblioteki, dotyczących sposobu prowadzenia rachunkowości, a w szczególności: zakładowego planu kont, obiegu i kontroli dokumentów (dowodów księgowych), zasad prowadzenia i rozliczania inwentaryzacji, na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa.

Współpraca z Dyrektorem Biblioteki w zakresie przygotowania dokumentacji na udzielenie zamówienia publicznego pod kątem finansowym.

Należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo-księgowych.

Finansowe rozliczanie inwentaryzacji składników majątkowych.

Prowadzenie wszelkiej korespondencji dotyczącej planowania, statystyki i analizy ekonomicznej (po akceptacji Dyrektora), w terminach wynikających z obowiązujących przepisów.

Współdziałanie z jednostkami nadrzędnymi w zakresie spraw dotyczących planowania.

Prowadzenie sprawozdawczości GUS.

Do zadań pracownika administracji należy:

  1. Prowadzenie gospodarki kasowej w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z regulacjami wewnętrznymi Biblioteki w tym zakresie.
  2. Właściwe przechowywanie i zabezpieczanie gotówki, dokumentów i innych walorów.
  3. Dokonywanie operacji kasowych gotówkowych (wypłat i przyjmowanie wpłat) na podstawie dowodów przychodowych i rozchodowych podpisanych przez osoby upoważnione, przejrzane pod względem merytorycznym, formalnym i
  4. rachunkowym oraz zatwierdzone do wypłaty.
  5. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania.
  6. Rzetelne sporządzanie raportów kasowych.
  7. Niezwłoczne zawiadomienie Dyrektora i księgowość o brakach gotówkowych oraz ewentualnych włamaniach do kasy.
  8. Redagowanie pism urzędowych we współpracy z Dyrektorem, wysyłanie korespondencji.
  9. Prowadzenie rejestru pism przychodzących.
  10. Realizacja zakupów.
  11. Prowadzenie akt osobowych.
  12. Prowadzenie rejestru faktur.
  13. Prowadzenie rejestru pieczęci i pieczątek.

Do zadań sprzątaczki należy:

  1. Dbałość o utrzymanie porządku, czystości i estetyczny wygląd w pomieszczeniach.
  2. Dbałość o utrzymanie porządku na zewnątrz Biblioteki.
  3. Odśnieżanie i dbanie o teren zielony wokół budynku.
  4. Przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych.
Podmiot udostępniający informację:
Miejska Biblioteka Publiczna im. Władysława Strzemińskiego w Koluszkach
odpowiada: Jarosław Woźniak
data: 04-04-2022
wytworzył: Jarosław Woźniak
data: 04-04-2022
data: 04-04-2022
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 04-04-2022 - Edycja treści
  • 21-05-2019 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 196